Yengemi Arabada Becerdim... ve Bana Borcu Olan Adamın Karısını Siktim

yengem   Nurten 28 yaşında balık etli tam bir afet ne fazla bir kilosu nede eksiği var.saçları kızıl ve kendine bakmayı çok iyi bilen bir kadın.onu düşünerek devamlı 31 çekerim ve hep hayallerimi süsler o. Bundan 3 ay kadar önce biri akrabamızın düğünü vardı ve oraya gidecektik. Düğünden 1 gün önce yengem bana alışveriş yapacağını onunla gelmemi söyledi. Abim çalıştığı için kabul ettim ve alışverişe çıktık. Hava sıcak olduğu için açık şeyler giyinmişti. Alışverişimizi akşam saatlerinde bitirdik ve otobüse bindik. İş çıkış saati olduğundan otobüs bayağı kalabalıktı ve bizde ayaktaydık. Ellerimizde poşetlerle ayakta durmakta zorlanıyorduk. Etrafta insanlar olduğu için ona gözlerimle ön tarafıma geç gibisinden işaret yaptım o da bunu anladı ve ön tarafıma doğru geldi. Aramızda az bir mesafe vardı ama otobüs git gide kalabalıklaşınca ona iyice dayanmıştım. Üzerinde etek olduğu için götünün arasını hissedebiliyordum, benim sikim kalkmaya başladı ama bir tepki verecek diye olduğum yerde duruyordum. Otobüs sallandıkça ona baskı yapıyordum. Sanki sinirli gibi bir hali vardı. Hiç sesimi çıkartmıyordum, istesem de geri de kaçamıyordum. Arkasına iyice baskı yapmaya başlamıştım…
   İneceğimiz yere gelip indiğimizde ondan özür diledim ve bilerek olmadığını söyledim. O ise hiç sesini çıkarmadan benimle hiç konuşmadan eve gitti. Diğer gün akşam üzeri annem babam ve ben hazırlanmış düğüne gidecektik. Abim çalıştığı için yengemi gidip evden alıp salona getirmemi söyledi babam. Ben de tamam diyerek abimin evinin yolunu tuttum. Eve gelip zile bastım kapıyı açtığında muhteşem bir güzellikte karşıma çıktı ve hazır olduğunu gidebileceğimizi söyledi ve evden ayrıldık. Gözüm ondan ayrılmıyordu. Üzerine sıfır kollu bir elbise altına ise bol siyah diz kapağı üzerinde bir etek vardı ve harika görünüyordu üstelik çorapsızdı…
   Taksiye binip salona geldik. Düğün başlamış herkes dans ediyordu. Teyzemin kocası nurten yengeme gelip neden dans etmiyorsun hadi dedi. O da yok falan dediyse de ısrarla dansa kaldırdı. Enişteyle yengem dans ederken gözlerimi onlardan ayıramıyordum. Bir müddet sonra kalkıp eniştemden müsaade istedim dans için ve yengemi aldım. Yüzüme hiç bakmıyordu. Dans ederken bile sikim kalkmıştı ve bunu o hissetmişti, bir müddet daha dans ettikten sonra oturalım dedi. Yerimize oturduk ve ışıkları söndürdüler ortalık loş bir ışıktaydı.(  ) Bacağımı yengeme hafif yaklaştırdım ve bacağına sürtmeye çalıştım, bir müddet bacağını hissettikten sonra o lavaboya kalktı. Neyse düğün bitmişti ve herkes ayrılıyordu. Annemle babam dayımların arabasına bindiler o arabada 2 kişilik yer olduğu için onlar oraya bindiler. Biz de yengemle sıkışarak amcamın arabaya bindik ama üst üste oturuyorduk. Yengemle ben en sağdaydık. Bir müddet gittikten sonra bacağımın ağrıdığını yengeme söyleyip hafif kalkmasını söyledim o da hafif kalkınca bacaklarımı açabildiğimce açıp nurteni tam kucak hizama oturttum, bir süre terettüt etti ama başka çaresi yoktu. Sikim yeniden kalkmıştı ve zonkluyordu. Bir süre sonra babamların olduğu araba sağa çekip durunca bizde durduk. Babam gelip hep beraber 2 saatliğine köye gidip gelelim deyince bana gün doğmuştu. Yola devam ettik. Ama ben dayanamıyordum elimi uzatıp alttan yengemin bacaklarına hafifçe sürmeye başladım, bişey yapamıyordu ve sesi çıkmıyordu istese de çıkamazdı çünkü yanımızda aileden olanlar vardı. Bana bir ara dönüp baktı ve yapma der gibi kızar gibi yaptı, ama dinlemeden devam ettim. Elimi daha yukarılara götürüp külotunun üzerinden amını okşamaya başladım. Sağa sola kaçmayı denedi ama yapamadı…(    )
   O da sulanmıştı amı vıcık vıcık olmuştu. elimi tutmaya çalıştıysa da ben parmağımın tekini amının içine sokmuştum. çok felaket zevk alıyordum. bir süre bana karşı koymadı denedi ve bir anda elini çekti.amını artık iyice parmaklıyordum.yanımızda oturan babaannemse uyukluyordu. Yengeme işaret ederek az yukarı kalkmasını söylediğimde kalktı ben hemen fermuarımı açıp sikimi dışarı çıkardım ve elimi uzatıp yengemin kilottunu yana çektim. Eteğini de benim bel hizama gelecek şekilde yukarı kaldırdım. sikimi amına sokmaya çalışıyor ama yapamıyordum. bir anda yengem elini alttan uzatıp sikimi tuttu ve eliyle sıktıktan sonra amının dudaklarına yerleştirip üzerine oturdu. zevkten deliriyor titriyordum.(  ) Yengem yavaş yavaş sikimin üzerinde bir yukarı bir aşağı kalkıp iniyordu. Ben daha çok içine sokmaya çalışıyordum elimin tekini uzatıp memelerini sıktım. yengem öne eğilmiş kafasını koltuğa dayamıştı. aldığı zevki tadıyordu.diğer elimi de alttan uzatıp yengemin bacaklarını ve bızırını okşuyordum. bir ara arkaya döndü ve kulağıma bittim dedi. Bense hala sikimi sokup çıkarıyordum amı harikaydı ve sıcacıktı.köye yaklaşmıştık ve ben birden yengemin amına şelale gibi fışkırdım.sonra yengem öne kalktı ve külotunu belli etmeden düzeltti. Bende fermuarımı kapadım. kulağıma harikasın dedi. köye varmıştık ve hiç konuşmuyorduk.   Tekrar çıkıp eve geldik yengemle daha bu olay hakkında konuşamıyordukMenjerit kesakitan.

Bana Borcu Olan Adamın Karısını SiktimSugar daddy.Aylardır üç kuruş borcunu ödemeyen bir adama siz neler yapar sınız? Evet bir borç verdim ve aylardır peşinde dolanıyorum, yada dolanıyordum demek daha doğru olur çünkü dün akşam borcu tahsil ettim ama pek legal yollarla değil.

Eski iş yerinde bir arkadaşım bundan sekiz on ay önce benden çok sıkıştığı için bir miktar borç para istedi, biraz muhabbetimiz olduğu için güvendim ve istediği miktarda ki borcu ona verdim ama aylardır aradığımda ne telefonlarıma çıkıyor nede şu borcumu ödeyim diye bir girişim içerisinde , en sonunda beni sinirlendirdi ve dün gece evine gittim , aslında evine gitmemdeki neden biraz hakaret edip parayı ona haram ederek ordan uzaklaşmaktı ama kapıyı karısı açtı ve evde olmadığını söyledi, içeri girip onu bekleyeceğimi söyledim ve hiç izin bile almadan direk içeri daldım.
Bir süre salonda oturup kocasını beklerken kadın bana bir kahve yaptı ve kocası gelene kadar biraz sohbet ettik, kocasından onunda şikayetçi olduğunu, eve uğramadığını falan anlatan kadına acıdım, elimde değil insanları seven bir tipim, özellikle de bu kadını sevmemek olmaz. Aslında böyle güzel bir kadın öyle sahtekar bir adamı nereden nasıl bulmuş hiç anlamıyorum. Kadın bir süre sonra iş aradığını ve para kazanması gerektiğini söyleyerek benden bildiğim bir iş olup olmadığını sordu , tam olarak ne iş yaparsın diye sorduğumda da aslında şuan pek seçici değlim , neredeyse akşamları dışarı çıkacağım dedi.
Kadının bu kadar cürretkar konuşması beni etkilemişti ve güzelliğide buna tuz biber ekiyordu zaten. Biraz sohbetten sonra kadın bana yazmaya başladı ve lafı para verirsen sana da veririme getirdi. Kadına cebimde ki paradan bir miktar verdim ve karşılığında ondan bişey istememi söyledi. Şuan aklıma bişey gelmiyor dedim ve ilk hareketi ondan beklemeye başladım.
Parayı verdikten sonra hemen geliyorum diyerek başka bir odaya geçti, geldiğinde üzerinde ki kıyafet görülmeye değerdi. Kıyafetten anladığım kadarıyla bu kadın sex konusunda oldukça tecrübeliydi. Verdiğim paranın tam karşılığını vermeye söz vererek beni yatak odasına götürdü. Bana sen sadece yatağa uzan ve her şeyi bana bırak dedi, bende öyle yaptım.
Yatağa uzandım ve karşımda dans etmesini , sertleşmiş sikimi okşamasını ve bir süre sonra da ağzına alıp emmesini izledim. Sikimi o kadar güzel ve iştahla emiyordu ki zaman zaman boşalmanın eşiğine geldiğimde ona işaret ediyordum ve oda durup dans etmeye devam ediyordu. Bir süre dans ve oral sexten sonra üzerime çıkıp sikimi amcığına sürtmeye başladı, dayanamıyordum ve artık hadi al içine beni diye sessizce söyleniyordum. Ben her ne kadar azmış olsamda o bundan zevk alıyorcasına içine almamakta inat ediyor ve yatakta kıvrandırıyordu.
Biraz işkenceden sonra zevkten sırılsıklam olmuş yarrağımın üzerine bir kerede oturu verdi, oturur oturmazda ooohhh yarrağına kurban olayım senin dedi . zaten onu demesi beni benden almıştı ve kendimi kaybetmiş bir şekilde kadını alıp altıma yatırdım. Hayvanlaşmıştım elimde değildi, kadını altıma alım döver gibi sikmeye ve çığlık çığlığa bağırtmaya başladım. hem sikiyor hem amına koyduğumun karısı . orospu. siktiğimin fahişesi gibi şeyler söyleyerek kadına hakaret ediyordum.
Kadın olan bitenden oldukça memnün olacak ki sırılsıklam olmuş bir şekilde sik beni diye ara ara inleyerek bana karşılık veriyor ve dahasını istiyordu. O gece olabildiğince hayvanlaşmıştım ve gerek kocasının bana olan borcu gerekse karıye verdiğim para gözümde yoktu. Ben hayatım boyunca böyle sikişmemiştim ve bir kadına bu kadar sert girip çıkmamıştım . İki saat içerisinde iki defa deli gibi boşaldım ve ilkini kadının amının üzerine ikincisini de memelerineydi.
Evden ayrılırken kadına paraya ihtiyacın olduğunda sadece beni ara. başka biriyle sikiştiğini duyarsam pişman ederim diyerek tehdit edip evden çıktım, Artık o benim karım ve parasıyla deli gibi sikeceğim..

0 yorum:

Yorum Gönder