Kızımın Bakireliğini Ben Aldım.. ve Gelinin İtirafı - Önce Sağdıçla Sikiştim

ben 35 yaşımda iken karım öldü kıızmda daha 15 yaşalrında idi o zaman yeni yetişen güzel ve alımlı bir kızdı gümden günerde daha iyi oldu bir yıl bir zaman yeni geçiyordu biz hep kızmla duruyorduk artık gece gündüz beraberdik geceleri ben onun bacakalrını memrin ellerdim bıldırcın gibi bir backaalrı eti budu vardı ve amını elledikçe kıızm hoşlanırdı zaman içinde iyi oluyor çok baba derdi bende ona az az yarağımı eline verirdim korkardı ondan bazı şeyleri nalatırdım bu yarak bu ama girince çok zevk alınır dedikçe kıızm bu hiç griyormu küçük yere derdi ve işte onu çok tav ettiğim bir gece idi 16 sında idi onu soyup yaladıkça kıızmın hoşuna gidiyordu hele o tertemiz amı tazecik amı yemekele emmekle bıkılmıyordu kıızmda deli gibi oluyordu zaten ve 2 mizde birden çıplacık olmuştuk artık ve yarağımı amın deliğine koydum korkuyordu çok kızım altımda istesede kaçacak yeri yoktu artık yarağı az az basmaya başaldım babacımmm babacımmmm axcıyorrrr demeye başaldı o desede boşuna artık tabi ben onu sııca tutup basmaya başaldım am kütürdüyordu kıızm anammmm amanmmm demeye başaldı o diye koysun ben çatır çatır amın derinlklerne yarağımı iyice yerleştirdim kızım ahhhh ahh babacımmmmmmm diyreketen bağırıyor ağlıyordu kıızm bitti tamm dedim inanmıyordu halen ve kafasını eğildip baktırdımki kızım yarağı tam köklü görünce amında nasıl girdi ya baba oraya bu kadar şey diyordu kanlar geliyordu bak bak dedim ve yarağımı çektim 18 lik yarağım çıkınca kızım ohhhh yaaa bu ne miş diyordu şişmiş diyordu kanları sildik yeniden gözleri önümnde öyle bir soktum kökledmki kıızm bu defa ahhhhh benim babacımmmmm sen çok iyisin diyordu ve artık onu öyle bir sikmeye başaldımki defalarca sabahakadar o gece siktim ve bidahada zaten karım gibi oldu onu gördüğüm anda hiç dayanamıyordum hemen sikiyordum o memerini dudkalrımı bacakalrımı parçalarcasına emiyor yalıyor sikiyordum onu bu şekl yıllarca anasının yatağında siktim 22 yaşına kadar hemde ve sonra bize uygun olan birisi ile evlendirdim ama biz kıızmla artık ayrılamıyorduk bize bize göre bir damat koca lazımdı öyle idi zatende evlendi ve heemn bir kaç gün sonrada zaten yine sikişiyorduk damat bize gelmişti iç güvesi idi o ieş gider gelirdi biz kıızmla günümüzü gün ederdik kıızm yarağı yedikçe dahada geliştiği için dayanılamz nbir dişi idi tabi bbıkmıyordum hiç onu iskkmeye halende öyleyim şimdide artık kıızmı kocasının yatağında yıllardır sikmeye doymayan bir baba erkekğim bu zamanımda dünyanın belkide en tatlı zevkli bir anını am zevkini yaşayanlardanım ne doydum nede bıktım bıkılacak gibide deyil bu am zevki başka bir am zevki ancak yaşayanlar bilbiri bu zevki diyorum .()

                Gelinin İtirafı - Önce Sağdıçla Sikiştim     Merhaba arkadaşlar. Benim adım emel, yaşım 28 ve geçen hafta evlendim. Evlenmeden önce sizlere yaşadığım bir konuyu yazmak istiyorum. Muhtemelen bu site içerisinde ki tüm sex hikayelerini yine sex hikayesini okumayı seven kişiler yazmıştır ve bende sex hikayeleri okumasını seven biri olarak bir anı da benim yazmam doğru olur diye düşündüm.

Düğün günüm o kadar stresli geçiyordu ki sıkıntıdan patlamak üzereydim ve evlendiğim kişi, yani şuan ki kocamla da aslına bakarsanız öyle çok uzun süren bir geçmişimiz yok. Bu demek değildir ki kocamı sevmiyorum. Hayır tam aksine kocamı çok seviyorum ve ondan daha iyi bir erkekle tanışmadım diyebilirim. O gün, gün boyu sıkıntıdan patlamak üzereydim ve sürekli bir yerlere çekiştiriliyordum, ya bi fotoğraf çekimi ya bi şarkı eşliğinde dans falan filan.
Kocam ortalıkta yoktu ve düğünün başından beri gözüm kocamın sağdıcındaydı. Daha önce pek sohbetimiz olmasada bir kaç merhabalaşmamız olmuştu. Çok yakışıklı ve çapkın biriydi. Çapkın olduğunu düşünde ki her kıza sikecekmiş gibi bakmasından anlamıştım. Dedim gibi düşünde ki her kız, bu bende dahil demek. Bu gece evleniyor olmasam onunla sikişebilirdim diye düşünürken sağdıç yanıma geldi ve kocamın yarım saate kadar geleceğini söyledi.
Kocamın yaşadığı yerin saçma sapan geleneklerinden biri yüzünden yine bir o kadar saçma sapan bir iş için yarım saat boyunca yoktu ve ben onların geleneklerine göre sadıcın emanetindeydim. Bir odada ben kocamın sağdıcı ve benim sağdıcım beklemeye başladık. Dışarıda eğlence sohbet muhabbet ederken bizde odada boş boş oturuyorduk.
Bir süre sonra benim sağdıcımın telefonu çaldı ve dışarı çıkarak bi görüşme yapmam gerekli dedi, dışarı çıktı. Bizde kocamın sağdıcı ile baş başa kalmıştık. Dediğim gibi aramızda pek sohbet yoktu ama o gecenin stresi ve sıkıntısı ile kısa sürede kaynaşıvermiştik. Konu önce onun bana daha önce hiç ilişkiye girip girmememizi sormasıyla başladı. Bende içimi dökerek ilişkiye girmemiş olsak şuan evleniyor olmazdık diyerek devam ettim ve bir kaç dakika sonra yaşadığımız ilişkiyi anlatırken buldum kendimi.
Ben kocamla yaşadıklarımı anlatırken onunda beni dinleyerek yaşananları hayal edişini izledim. Hayal ederken gerçekten yaşıyormuş gibiydi çünkü pantolonunun önü yavaş yavaş şişmeya başlıyordu. Onu öyle görünce ben ağzımı iyice bozdum ve artık sikiş sokuş ne geliyorsa söylemeye başladım. Kısa bir süre sonra elini sikine götürerek beni fena azdırdın yenge dedi ve gülümseyerek sikini avuçladı. Baktım o rahat davranıyor bende rahat davrandım ve ne oldu azdın mı diyerek sikine doğru elimi uzattım. Hiç kaçmadı ve avuçlamama izin verdi.
Elime aldığımda fark ettim ki kocaman bir siki vardı ve o siki yemek için çok az bir zamanım vardı. Hazır odada kimse yokken hemen önüne yaklaştım ve sadece fermuarını açarak kocaman olmuş sikini dışarı çıkardım. O kadar güzel ve o kadar çekici duruyordu ki hemen sikini yalamaya koyuldum ve emdikçe ağzıma gelen o sıvının tadı şuan bunları yazarken bile hala damağımda sanki. Bir süre ağzıma sokup çıkardıktan sonra gelinliği yukarı doğru sıyırarak sikini ıslanmış amımın üzerine sürtmeye başladı. O sürttükçe ben deli oluyordum ve hadi artık biri gelecek sik beni diye sesleniyordum.
Tamam hazır ol diyerek içime girdi ve girer girmez yüksek bir tempo ile beni sikmeye başladı. Gerdeğe kocamla değilde sanki onun sağdıcı ile girmiş gibiydim. Bu beni çok tahrik etmişti ve kocamın sikini içime almadan önce başka tatlar tatmak çok güzeldi. O ve ben çok azmış olacağız ki fazla dayanamadık ve beş dakika gibi kısa bir süre sonra ikimiz de orgazm olduk. Biz işimizi bitirir bitirmezde kocam düğün yerine geldi. Acele ile üzerimizi toparladıktan sonra onları karşılamak için bulunduğumuz evden çıktık.
Bu yaşananları kocam tabiki bilmiyor ve bilmeside şuan için gerekmiyor. Aslında bildiği zaman üçlü bir grup sex yapabilirmiyiz diye düşünmeden edemiyorum. Müsait bir zaman bu konuyu kocama açmayı düşünüyorum, mesela gece yatakta sikişirken..

0 yorum:

Yorum Gönder