Kocam Askerdeyken Kaplıcada. ve Alkolik Kocamın Koca Yarraklı Dostları

tüm anlatılanlara bakıyorum özellikle evli olan eşler arasındaki yaş farkı erkekler bayanlardan bir kaç yaş küçük yazıyorlar.bende ise tam tersi ben 28 yaşında genç fakat pek güzel olmayan babamdan dolayı zengin bir bayanım. bizim oralarda (anadoluda) 25 yaşın üstündeki kızlar evde kalmış sayılır ondan sonra kör- topal veya dul erkeklerle evlenirler.benim kısmetimede köyümüzün fakir bir ailesinin 19 yaşındaki rasim ile evlendim. ben size onunla olan sevişmelerimizi anlatmayacağım.çünki insan eşiyle yaptığı şeyleri olağan oluyor dikkatini çekmiyor.eşim bana göre çocuk sayılır bir yıl evli kaldık o askere gitti ama benim canım erkek istiyordu kaynanam bunu hissettiğinden benim yanımdan ayrılmıyordu. birgün kasabaya hamama gideceğimi söyledim ;yalnız göndermek istemedi baban () götürsün dedi.neyse gittik alış-veriş derken peşimize esmer güzeli derlerya iri kıyım 35-40 yaşlarında bir adam takıldı fırsat buldukça bana sürtünüyordu.zaten abazalık başıma vurmuş bir iki kırıttıktan sonra çay bahçesine oturduk oda yan masaya oturdu. sürekli beni süzüyordu ben baba ben hamama gideceğim sende gelecek misin dedim.(    ) hayır kızım sen git ben seni burada beklerim dedi ayrıldım.bizim ilçede çok modern kaplıcalar var gişeye gelip bilet alacaktım ki arkamdan birses ben aldım otel kısmı daha iyi burada eğlenmeyelim dedi.oradakiler bizim karı-koca olduğumuzu sandılar çevreme baktım kimse bizimle ilgilenmiyor peşine takıldım. o önde ben arkada oda numarasını bana söyledi hızla gitti.ben yavaş yavaş düşüne düşüne odanın kapısına vardım odayı tıklamakta terettüd ederken kapı açıldı. içeri girdik.tanışma merasiminden sonra beni tanıdığını düğünümüze geldiğini söyledi sen o çocukla evlendin ben o zaman bu oğlan bu kızı sikemez ah bir gece ben siksemde erkek nasılmış görse derdim kısmet bu güneymiş dedi ama acele edelim kayın baban peşimizden gelmesin deyip iki elimden tutarak karyolanın yanına otutturdu.küçük öpücüklerle beni soymaya başladı.bakalım nasıl yapacak tecrübeli birine benziyor diyerek kendimi ona bıraktım.önce üzerimi sonrada altımı soydu kendisi de soyunmaya başlayınca beni bir heyecan sardıki sormayın. benim vücudum hiç güneş görmemiş süt gibi beyaz onunki esmer ve kaslı kocam la kıyasladığımda kocam çocuk gibi kalıyordu.(    )en son kilodunu çıkardığında dahada heyecanlandım. vücudu kıllarla dolu fakat yaragının etrafını yeni traş etmiş heybetli bir şekilde karşımda idi. bana ne bakıyorsun hiç yarak görmemiş gibi bende kafa sallayarak böylesini görmedim dedim.dudağıma yapıştı.önceleri ağzı sıgara kokuyordu sonra alıştım karşılık vermeye başladım.sanki o yaragı yemeden geleceğimi sandım iyice ıslanmıştım.avucunun içine alarak bende itiraf edeyimki böyle temiz bozulmamış bir amcık görmedim diye iltifat ediyordu.sırt üstü yatırdı yarağının dibinden tutarak amcığımın dudaklarında gezdirmeye başladı.bir an önce girmesini istiyordum.(    ) ama tedbirsizdim kocam yok diye tedbir almamıştım içime boşalmayacaksın tamam mı diye tembihliyordum.tamam dedi ve içime girdi şimdiye kadar hiç böyle olmamıştım sanki yarak değilde kol giriyormuş sandım ama kendim istediğimden dişimi sıktım.kısık bir sesle ne olur yavaş çok büyükmüş dedim onun çok hoşuna gittiki seni hiç üzmeyeceği sevgilim.seni ürkütmeyeceğim diyerek yavaş yavaş git gel yapıyor alışmıştım. dibine kadar sok diyerek kıvırıyor hem kendim mest olmuş hemde karaoğlanı mest etmiştim.nefes alışımızın değiştiğini hissettim geliyorum ne olur sen gelme dedim bir kaç kezdaha git gel yaptı hemen geri çekildi.yaragından çıkanlar ta memelerimin arasına geldi. (    )ağzıma vermeye çalışıyordu ya ben alışık olmadığımdan kabul etmedim peki sevgilim seni üzmeyeceğimi söylemiştim dedi.ben bitmiştim bu işin beni bu kadar yoracağı hiç aklıma gelmezdi yarağı yiyemeyeceğim diye çok gerildim her halde. karaoğlan dinlenelim birdaha yapalım dedi fakat ben kabul etmedim.kayın babam bekler zamanında gitmezsem birdaha getirmez sende havanı alırsın dedim.dudağıma yapışarak yeterki sen yine gel her istediğini yaparım deyip beni banyoya soktu.birde orada domaltarak geçirdi hiç tatmadığım hazzı yaşadım kalçalarımdan öğle sarıldıki ayaklarım yerden kesildi.uzatmayayım suya girip çıktık. özelliklede saçlarımı kurtmadım yorgun bir şekilde kayın babamın yanına vardım ne o kızım bitkin bir halin var dedi.bende kaplıca çok sıcakmış beni yordu diye cevap verdim.     oradan ayrıldık artık her ay ilçenin pazarının kurulduğunda ilçeye gelip amcığımın ateşini söndürüp gidiyorum….

               Alkolik Kocamın Koca Yarraklı Dostları     Kocam her gece olmasada genelde eve sarhoş gelir ve kimi zaman geldiğinde yanında beraber içtiği arkadaşlardan biri yada ikisi olur. Geçen gecede eve iki arkadaşı ile beraber geldi, o kadar çok içmişti ki arkadaşları gelmek zorunda kalmışlardı çünkü eve gelecek hali yoktu. Aslında şu zamana kadar boşanmamış olmamın tek nedeni bazı arkadaşlarının gerçekten çok yakışıklı ve yatakta beni oldukça iyi tatmin etmeleri. Evet okuduklarınız yanlış görmediniz, ben kocam sarhoşken onunla gelen arkadaşı eğer yakışıklıysa ve ilgimi çekiyorsa kocam içerde yatarken bende arkadaşıyla sikişiyorum.

Geçen gece iki arkadaşı ile gelmişti ve kocam hiç umurumda değildi, arkadaşlarını görür görmez iki erkekle sikişmenin altından acaba kalkabilirmiyim diye düşünmeye başladım, kocam gelmeden zaten yatağını hazırlamıştım ve arkadaşları kocamı yatağına yatırdıktan sonra salona gelerek biz artık gidelim gibisinden şeyler söylediler, bende yok arkadaşlar oturun zahmet oldu size birer kahve ikram edeyim dedim ve doğru yatak odasına giderek üzerime dantelli saten geceliklerimden birini giydim, olabildiğince mini ve iri göğüslerimden dolayı göz alıcı bir göğüs dekolteli geceliği..
Kocamın iki arkadaşı da onları istediğimi biliyorlardı çünkü onlar ilk değildi ve tabiki de son olmayacaklardı. Üzerimde saten geceliğimle onların önünden gülümseyerek mutfağa gittim ve kahve hazırlamaya başladım , bir iki dakika sonra kocamın arkadaşlarından biri mutfağa gelerek yardım etmemi ister misin diye sordu, bende evet lütfen dedim ve yanıma gelerek ne yapamı istiyorsun dedi, bende ellerini belime koyarak sikini götüme dayayabilirsin dedim.
Hem ben hemde o aslında o gece neler olacağını biliyorduk ve ikimiz de çok sakin ve profesyonel bir şekilde kur yapmaya başladık. Pantolonunun üzerinden götümün arasına dayadığı yarrağın büyüklüğü daha pantolondan çıkmadan hissediliyordu ve bu gece beni kesin olarak bir kocaman yarrak bekliyordu, diğer arkadaşının aleti tam olarak nasıl bilmiyordum ama şuan ki içime girmese de beni deli etmeye yetmişti ve biran önce içime almak için sabırsızlanmama neden olmuştu.
Arkamda bana dayayarak iki üç dakika orada öyle bekledik ve kahveler bittiğinde onunkini verdim, kocamın diğer arkadaşı içinde kahveyi fincana koyarak içeri götürdüm. Onun yanına yaklaştığımda da inanın onunda yarrağının pantolondan fırlayacakmış gibi durduğunu görünce çok heyecanlandım. İkitane kocaman yarrağı olan erkek benim evimdeydi ve ikisini de içime almak için hiçbir engel yoktu. Kahveyi verdikten sonra o kahve fincanını tutarken bende elimi o kocaman yarrağın üzerine koyarak ne kadar büyük olduğunu okşayarak öğrenmeye çalışdım.
Elimin tamamını kaplıyordu ve hatta kenarlardan taşıyordu. Ben onun yarrağını okşarken oda sanki birşey olmamış gibi kahvesini yudumlayama devam ediyordu. Büyük bir sabırsızlıkla hadi acele edin kahvelerinizi için bende sizin döllerinizi içmek istiyorum dedim ve oracıkta yere oturarak ağzıma vermelerini beklemeye başladım.
İlk önce mutfağa benim yanıma gelenin kahvesi bitti ve ağağa kalkarak yanıma gelip yarrağını dışarı çıkarttı, sonrada al bakayım ağzına diyerek başımı sıkı sıkı tuttu. Kocamandı ve azgınlıktan daha sikilmeye başlamışken inlemeye başladım. İnlemelerime engel olamıyordum ve inleye inleye yarrağını emmeye başladım. Çok geçmeden diğeri de yanıma geldi ve oda yarrağını çıkartarak birazda benimkini em bakalım dedi.
Sırayla kocman yarraklarını emiyor ve ağzımdan akan suları zaman zaman yarraklarının üzerine tükürerek onlara mastürbasyon yapıyordum. Sonra beni oturduğum yerden kaldırdılar ve biri kucağına alarak kanepeye yüz üstü yatırdı, sonra bana domal dedi. Domalarak birini amımdan içime aldım ve diğeri de ağzıma sokmak için önüme geldi. Birine amımı verirken diğeri de ağzımı sikiyor ve sık sıkta ikimizi birden içine alabilir misin diye soruyorlardı. Bir süre o pozisyonda kendimi siktirdikten sonra ağzıma verene yatağa yatmasını söyledim , o yatağa geçince kocaman yarrağının üzerine oturdum ve amcığımı siktirmeye başladım , diğerine de sende göt deliğimi parçala hadi dedim ve götümden içeri girmesini gözlerimi kapatarak her anını hissederek yaşadım.
Sanki bir sikiş makinasına bağlanmış gibiydim, hem göt deliğimi hem amcığımı siktirmek bana büyük bir zevk ve büyük bir haykırış vermişti. Sikişirken bir an olsun susmadım sürekli beni bağırttılar ve bazen yüzüme bazende götüme tokat attılar, on dakika kadar o şekilde sikildikten sonra yer değiştirdiler ve bu defa göt deliğimi siken amcığıma giriyor, amcığıma siken de göt deliğime zorluyordu. Sikiş boyunca tokatlamaları devam etti ve sanki hem sikiyorlardı hemde beni dövüyorlardı.
Bir saat kadar her on dakikada bir yer değiştirerek sürekli amcığımı ve artık sikilmekten acıyan göt deliğimi deli gibi siktiler. Aldığım zevk yüzünden bir saat içerisinde altı defa orgazm oldum ve her orgazm olduktan sonra yeter artık desemde durmadılar ve kendileri de boşalana kadar beni dövö döve sikmeye devam ettiler. Boşalacakları zamanda içimden çıkmadılar ve hem göt deliğimden içeri hemde amcığımdan içeri uzun uzun boşaldılar. Ne prezervatif vardı nede doğum kontrol hapı kullanıyordum ama o anın büyüsünü bozmamak için ikisini de içme boşalttırdım ve o kadar doluydum ki onlar boşaldıktan sonra yatağa uzandığımda göt deliğimden ve amcığımdan akan spermleri hissedebiliyordum.
Beni oracıkta bırakarak gittiler. Yüzüm ve kalçam sikilirken yediğim tokatlardan dolayı sızlıyordu ve kıpkırmızı olmuşlardı. Yattığım yerde amımdan ve götümden akan dölleri silemeden uyuyakalmıştım. Sabah neyse ki kocamdan önce uyandım ve koşa koşa duşa girdim. Kocamın alkolik olması bazen benim çok işime yarıyor, kocam alkolik olmasa böylesine çılgınca bir grup sikişi asla yaşayamazdım. Kocamın alkolik olmasına hiç kızmıyorum ve hatta bazen bu davranışımdan dolayı kocamdan teşekkür bile alıyorum . Bana dayandığın için teşekkür ederim diyerek bazı günler elinde çiçek ve hediyesi ile geliyor :)sonu yadav adlı kullanıcının profil fotoğrafı

0 yorum:

Yorum Gönder