Demokrasi Yürüyüşüne Katılayım Derken Kendimi Teyzemle Sikişirken Buldum



Ya amk hiç sevmiyorum böyle anlatma işini mişini neyse azıcık anlatıyım annemle normalde biz tarsusda yaşıyoruz teyzemde eniştemle anamurda yaşıyor eniştem özel görevde oldugu için teyzem 1 haftadır evde yalnız anneminde içi rahat etmedi annem 49 yaşında ailenin en büyük 2 ci çoçugu teyzem en küçükleri 32 yaşında bense 28 yaşındayım annem teyzeme hiç kıyamaz gözü gibi esirger o yüzden git eda teyzeni al buraya getir bizde kalsın deyip beni anamura gönderdi ilk gün yol yorgunu oldugum için teyzemle kısa bir sohbet yapıp yatıp uyduk ertesi günde teyzemle demokrasi yürüşüne katılıcaktık evden birlikte yola çıktık yol üstünde efes bayisine ugrayıp sigara aldık teyzem gelmişken 4 tanede tuborg kırmızı bira alalım içeriz dedi tamam deyip alıcaklarımızı aldık yola koyulduk yol boyunca 4 birayı içtik işte ne olduysa bundan sonra oldu o biralardan sonra teyzemle geri dönüp efes bayisinden 4 bira daha aldıgımızı hatırlıyorum sabah uyandıgımızda ben halının üstünde teyzemde kanepenin üstünde çırılcıplak sızıp kalmıştık teyzem cemal gece her ne olduysa bu aramızda kalıcak bir dahada böyle bir şeye müsade etmiycez dedi tamam teyze diyip anamurdan tarsusa yola çıktık eve ulaştıktan sonra yatıp uyuduk sabah hiç bir şey olmamış gibi evden çıktım telefonumun dünden beri şarjı yoktu bir arkadaşımın evinde sarj ettim sonrada telefonumu kurcalarken ne görsem iyi gece teyzeminde benimde neden çıplak oldugumuzun nedeni önümde duruyordu teyzemi sikmişim üstüne üstük bunuda periscopda yayınlamışım telefon yayının çok büyük bir kısmını kaydetmiş gördüklerimden sonra kendimden tiksindim sonrada aklıma siz geldiniz belki videomu satar para kazanırım cebimin harçlıgı çıkar dedim ben teyzemin amına koydum sizde hayallerimin amına koydunuz Big Grin işte hepsi bu admin aslında mevzular çok daha uzunda anlat anlat bitmez olabildigince kısa kestim.

turbobit
http://turbobit.net/i8kzrvc38rq3.html

0 yorum:

Yorum Gönder