Kocamla Gittiğimiz Doktora Amcığımı Verdim ve Kocam Beni Sikemiyordu Bende Kaynıma Siktirdim

ben Aylin yaşım 26 güzel ve çekici, sarışın mavi gözlü orta kilolu ve minik göğüslü şirinmi şirin bir bayanım.

Ben yaklaşık 3 yıllık evli bir kadınım. Ancak ne yaptık ne ettikse bir türlü çocuğumuz olmadı. Biz de artık tüp bebek yöntemini denemeye karar verdik. Bir arkadaşımın da önerisi ile bi doktordan randevu alarak gitmeye karar verdik. Arkadaşım bana konuyu açar açmaz kocama ilk önce mesaj attım ve yarın için iş yerinden izin almasını doktora gideceğimizi söyledim. Randevumuz hemen ertesi gündü ve erkenden çıkıp doktorun yolunu tuttuk. Yol boyunca işe yararmı yaramazmı diye düşünsemde içimde hep bir umut vardı. Randevu saatimiz geldiğinde de içeriye girdik. Sorunumuzu anlattık ve doktor bizi muayeneye aldı. Doktor yaklaşık 35 yaşında falandı. Muayene için önce ben girdim. Yaşına rağmen o kadar genç duruyordu ki aslında ben 28 yaşlarda zannetmiştim ve şaşırarak bu yaşta nasıl uzman olduğunu sormuştum. Ayrıca doktor, çok yakışıklı, çok kibar ve çok cana yakın bir adamdı.Somos um casal em busca de diversão.

Anlamadığım bir şekilde ona yakınlık duymaya başladım. Bir kaç dakikalık konuşmadan sonra bana verdiği kıyafet yüzünden sadece memelerin görünmüyordu. Memelerim görünmese de vajinam ve popom meydanda duruyordu. Kendimi doktora vermemek için zor tutar hale gelmiştim. Tüm bu düşüncelerime rağmen ilk muayenemiz gayet olağan geçmişti muayeneden sonra dışarı çıkarak bir süre bekleyip kocamla beraber tekrar yanına gelmemizi söyledi. Buraları çok uzatmadan ben sevişme anına geçmek istiyorum. İlk muayeneden tam bir hafta sonra tekrar gittik. Eşim de gelmişti aslında gelmesine gerek yoktu ama o gelmek istedi. Kocam dışarıda beklerken doktor da beni içeride muayene ediyordu. Kocamla silişkiye girerken fantezi olsun diye giydiğim kırmızı bi elbisem vardı onu da giymiştim. Aslında elbiseyi hem arada sırada yeri geldiğinde giyerim diye hemde kocamın ısrarı üzerine almıştım.

Doktorun karşısına oturduktan sonra bacak bacak üzerine atıp eteğimi de biraz yukarı doğru sıyırdım o sırada doktorun kaçamak bakışlarla bacağıma baktığını fark ettiğimde elimi bacağımın üzerine koyup bir aşağı bir yukarı çok yavaş bir şekilde hareket ettirmeye başladım. Artık ilk hamleyi yapması için sabırsız hale gelmiştim. Ama ilk hamleyi onun yapmasını bekliyordum. Ama aradan yarım saat geçmesine rağmen bir hamle yapmadı. Sonra bana sedyeye geçmemi söyledi. Üzerimde elbisemle çıkmış oturuyordum ama bacaklarımı her iki yana ayıracağı için sedyeden tekrar kaldırttı ve üzerimdeki elbisemi çıkarmamı söyledi. Bu defa üzerime giymek için bir şey vermedi. Neyse tamamen soyundum ve sedyeye tekrar çıktım. Her iki bacağımı da ayırıp amıma doğru yaklaşarak elinde ki aletin tam ismini biliyorum ama aleti vajinamdan içeri yavaşça sokmaya başladı. Bir yandan sokuyor bir yandan da gözlerimin içine bakıyordu. Tabi benimde artık altım ıslanmaya başlamıştı.

Doktor bir süre parmağını vajinamın etrafında gezdirerek elini zevk sularımla ıslattı. Sonra da parmaklarını anal deliğimin çevresine getirdi. Artık bu işin muayeneden çıktığını ikimiz de çok iyi biliyorduk. Ben de kendimi ona tamamen teslim ettiğimi göstermek için bir iç geçirip daha fazlasını istediğimi hissetmesini sağladım. Hemen vajinama ağzını dayayıp yalamaya başladı. O kadar güzel yalıyordu ki girmesi için sabırsız hale gelmiştim. Sabırsızlıktan kendimi ona doğru iteklemeye ve aletini içime almak için çabalamaya başladım. Benim bu halimi görünce o da aletini vajinama birden daldırdı. Önce yavaş yavaş girip çıkarken ansızın hızlanması beni öylesine ıslatmıştı ki doktorun aletinin içime girmesini izlemek için başımı hafif kaldırdığımda vajinamın etrafının bembeyaz zevk suyu olduğun fark ettim. Daha önce kendimi hiç böyle görmemiştim. Bir ara sesim öylesine yükselmiştiki doktor bu duruma umursamadığımı görünce ellerini kullanarak ağzımı sıkı sıkı kapatıp becermeye başlamıştı. Sürekli içine boşalıcam demesinden korkmuştum. Zaten dediğini de yaptı içime boşaldı. Tedavi olmak için geldiğim hastanede umarım doktorumdan hamile kalmam. İşimiz bittiğinde hala azgınlığım geçmemişti. Ama doktorum merak etme her geldiğinde seni böyle becereceğim deyince biraz rahatladım. Sonra da mutlu bir şekilde kocamın yanına çıktım.Kocam Beni Sikemiyordu Bende Kaynıma Siktirdim      Eşimle 3 yıllık bir evliliğim var. Aslında severek evlendiğimizi sanıyordum ama evliliğimiz ilerledikçe kocamın bana davranışları yüzünden beni pek de sevmediğini düşünmeye başladım. Kocamın bir kardeşi vardı yani kaynım. Onunla da hiç anlaşamazdım sürekli bize geldiğinde bana karışır yaptığım her işe bahaneler bulurdu. Ben de bu yüzden ona çok sinir olurdum. Aslında bilmiyorum ki kaynımın gözü bendeymiş o yüzden böyle davranışlar içerisine giriyormuş. Bu arada kaynım eşini kaybetti. Biz de onunla daha fazla ilgilenmeye başladık. neyse son günlerde havalar iyice soğumuş ve kaynımda yalnız başına daha da zorlanır hale gelmişti. O gün kocam da benden rica etti gidip kaynımın evini temizleyecek ve yemeklerini yapacaktım. O işe gidince ben de çıkıp kaynımın evine gittim. Zaten iki evin arasında çok bir mesafe yoktu hemen hemen her gün gidip geliyordum.

Tabi aramız kötü olduğu için ona gittiğimde çok sohbet etmiyor hemen işlerini halledip çıkmak için elimden geleni yapıyordum. Yine o gün gittiğimde çamaşırlarını yıkamak için banyoya geçtim. Ben de daha kaynım kalkmamış diye düşünüyor evde gayet rahat davranıyordum. Tabi çamaşır makinesine çamaşırları doldururken de domalmıştım. İşte ne olduysa o an oldu. Birden kalçalarımda bir sertlik hissettim ne olduğunu anlamam da uzun sürmedi. Önce konduramasam da külotum aaya sıkıştı sansam da bunu yapan kaynımdı. Ben yine de bozuntuya vermedim ve devam ettim. Ben çekilir sanıyordum ama o durmadan devam etti. Ardından birkaç saniye sonra omzumda bir el ve arkama baktığımda kaynımın bana dayanadığını gördüm. O an gerçekten şok olmuştum. Bunu kocam duysa ikimizi de öldürürdü ne yapacağımı bilemedim.

O arkamda dayadıkça korkuyordum. Ama kaçmaya da gücüm yoktu. Bir hamle yaptım ve kurtulmak istedim. Ama o beklemeden elini diğer omuzuma attı ve ben kalkamadan beni oracıkta tuttu. Resmen öyle domalmış vaziyette duruyordum o da arkadan kalçalarıma taş gibi olmuş yarrağını yaslıyordu. O kadar kalın bi siki vardı ki kalçalarımın arasını zorlamaya başlamıştı. Ben o kadar şaşkındım ki bir yandan bu kalın siki içimde istiyordum bir yandan da hala korkuyordum. O an kaynımın ben de uzun süreden beri gözü olduğunu anladım. Ama o da haklıydı çok uzun zamandır kadın yüzü görmemişti. Ben de uzun süredir kocamla mutsuz olduğum için onun bu tacizlerine daha fazla karşı koyamadım. Artık kendimi ona teslim etmeye başlamıştım. Onun sikinin de tadına bakmak istedim. Eğer istemezsem bir şekilde bıraktırırım diyerek ben de karşılık vermeye başladım.

Hemen beni alıp tezgahın üzerine yatırdı. Çok güçlü kolları vardı ve bir hamlede beni tezgaha çıkarmıştı. Önce benim pantolonumu indirdi ve sonra da kendi kocaman sikini dışarıya çıkardı. O kadar güzel siki vardı ki onu kalçalarımda hissettiğim an adeta kendimden geçmiştim. O da benim kadar heyecanlıydı nefes alış verişinden anlamıştım heyecanını. Elleriyle göğüslerime sarılarak beni arkamdan öpmeye başladı. O öperken anladım ki kocam bana bu kadar zevk vermemişti. Artık ona karşı koymuyor tam aksine ona yardımcı olmaya çalışıyordum. Hemen kalktım ve onu sandalyeye oturttum. Sonra da üstüne çıkarak kalkmış sikine oturmaya başladım. dakikalar içerisinde o büyük sik amımın içine girmişti. Hemen zıplamaya başladım. İkimizin de aldığı zevk gerçekten giderek katlanıyordu. İkimiz de zevkten dört köşe olmuştuk ve durmadan bunun tadını çıkartıyorduk. O gün müthiş bir orgazm yaşadım ve o günden sonra da hemen hemen her gün sikişmeye devam ettik.

0 yorum:

Yorum Gönder