Kocamı Aldattım Çok Pişmanım ve 3 Oğlumla Birlikte Seviştim [ Uzun Hikaye ]

Selam seks hikayesi okurları.Yaşadığım seks olayını pişmanlığımı anlatacağım. Yaz ayları gelince evin boyasını değiştirmeye karar vermiştim. Aynı zamanda yeni bir koltuk takımı almış ve duvarların da ona uygun olarak boyanmasını istiyordum. Bu yüzden hemen boyacı arayışına çıktım. Bizim evin yakınlarında bir boyacı vardı ve onunla iletişime geçerek anlaşma sağladım. O gün boyacı ile konuştum ama adam bana garip garip bakıyordu. Ben sonradan fark etmiştim ki memelerim dik bir şekilde uçları belli oluyor. Adam bu yüzden azgın bir orospu sanmış beni ve eve gelmek için o kadar diretmiş. Ben adamın bu teklifini kabul ettim ve adamı alıp eve götürdüm. Saat epey geçti ve sokaklar karanlığa gömülmüştü. Evin girişine geldiğimizde boyacıya kapıyı açtım ve önden gitmesi için yol verdiğimde hemen kapıyı tutup benim geçmemi istedi. Merdivenlerden çıkarken hemen götümün dibinde geliyordu. Ben de biraz orospuluk yapıp götümü kıvırtıp yavaş yavaş gidiyordum. Hatta bir ara bir an durarak adamın suratının götümün tam arasına denk gelmesini sağladım. Adamın yarrağına baktığımda patlayacak gibi kalkık duruyordu.

Eve girdiğimizde direk boya yapılacak yerleri gösterdim. Boyacı beni pür dikkat dinlerken ben de önünde bir orospu gibi konuşup onu azdırıyordum. O an aklımdan ne geçiyordu tam emin değilim ama boyacının aklında tek bir şey geçtiğinden emindim. Tam yatak odasını gösterdiğimde boyacı dibime kadar yanaşıp arkadan kalkık sikini götüme yasladı ve şuraları boya yapalım mı diye memelerimi tuttu. Ben oraları boyamı yapmak istiyorsun dedim gülerek hafiften. Boyacı tişörtümün üstünden memelerimi çıkartarak offf meme uçların zenci gibi diyerek yalamaya başladı. Emdikçe emiyordu beni. Çabuk ol kocam gelmeden sik beni dedim adama bir anda. Adam sanki bir hayvan gibi beni soydu ve kendi soyundu. Yatağa uzandığımda üstüme çıkıp dudaklarımı öpmeye başladı. Ben adama sarıldım ve alttan kalın yarrağını okşadım. Bir anda kalın yarrağını amcığımın çeperine dayayarak içime girdi. Amcığıma köklerken kocan seni siktiğimi duysa ne yapar diye beni azdırıyordu. Ben de orospu gibi kocamın arkasından o senin gibi sikemiyor aşkım hadi sik patlat beni ŞAP ŞAP ŞAP offf diyerek kendimi siktiriyordum boyacıya. Boyacı beni sikip sikip yatakda zevke ulaştıktan sonra son bir cila yapıp işine geri döndü. Ben ise kocamı aldatmış olmanın verdiği o heyecan ve korku karışık duygular ile mücadele ediyordum.

Çok pişman olmuştum.Kocamdan bile soğudum.Seks yapmak benim için eziyet oldu.Kocam beni sikerken hep boyacı aklıma geliyor bir anda seksten soğuyorum.Artık nasıl seks yapacağım bilemiyorum.Kocam birini gözümün önünde sikse ses etmeyeceğim.Bu vicdan azabını ve pişmanlığımı nasıl atacağım bilmiyorum.Nasıl yaptım bir anda oldu.Herkesin içerisinde orospuluk olur ama benimki bir adna çok olmuştu.O an boşaldıktan sonra hemen pişmanlık duymaya başladım.Birine anlatmazsam çatlayacaktım en azından sizlerle paylaşmak içimi rahatlatmak istedim.3 Oğlumla Birlikte Seviştim [ Uzun Hikaye ]Benim 37 yaşım var. Uzun boyluyum, vücudum güzel, göttüm de erkekleri hayran bırakıyor. 3 çocuğum var. Adım Gülnare, sevgilim beni "Gül" diye çağırıyor bense onu baba. Baba çok sevgili biridir ve beni çok sever. Neredeyse yatakta çok iyi anlaşırıq. İstanbulda yaşıyoruz.

Şimdi söyleyeceklerim olay gerçektir ve benim ailemde gelecek ailəiçi sevginin başlamasına neden oldu. Sabah erkenden Ticaret merkezine gitmiştim. O kadar dolandım ki, sonunda çok yoruldum. O gün sıcak, güzel bir yaz günüydü. Biraz da terledim diye eve gidip bir duş alsam iyi olur diye düşündüm. Saatime baktım, saat bir tamamdı. Eve gidip, sırtüstü uzanıp, çay içip, seks filmlerine bakıp biraz tembellik yapmak istedim. Şunu da söyleyeyim ki, bu filmlere baktığımızda çok ehtiraslanıram diye onlara bakmayı seviyorum.

Kızım Lale öğretmen yanına gitmişti, oğlum Eldar ve küçük kızım Leyla da şehre sinemada film izlemeye gittiler diye tenhalığın tadını çıkarmak, hem de dinlenmek isteği vardı içimde.  Şunu da belirteyim ki, büyük kızım Lalenin 20, küçük kızım Leylanın 19, Eldar ise 18 yaşının içindedir. Kapıyı açıp içeri girdim. Evde doğal ki, kimse yoktu. Hamama gidip bir duş alıp, yatmak istədim.hamamın kapısı kapalı değildi, ama duş açıktı. Suyun şırıltısı duyuluyordu. Hayret ettim ve yavaşça kapıyı aralayıp baktım ki, içeride kızım Leylayla oğlum Eldar duşun altında çıplak durumda çimiyorlar. Önce çok kızdım bu sahneye, çünkü onların bir yerde çıplak olmalarını beklemiyordum. Ve bu sahne gafleti oldu diye biraz durakladım ve geçip içeri onların dersini vermek istedim. Fakat sonra biraz sakinleştim, ne gerçekleştiğini öğrenmek isteği geçti içimden. Onlar beni görmeseler de ben onları kapının biraz açık kalan kısmından görüyordum. Duşun altında kardeş kardeş bir hayli durduktan sonra Eldar kardeşi Leylanın dudaklarını öpmeye başladı. Kızım tepki vermiyordu, aksine hoşuna gittiği belliydi.

Kardeşim bir sevgili gibi sıcak suyun altında əmişirdilər. Açık kapının önünde biraz daha beklemeye karar verdim. Ama hala kendime gelmedim heyecandan. Biraz gözümü çektikten sonra yine kapıdan içeri baktım ki, Leyla aşağı çökerek kardeşinin sikini emiyor. Gözüme inanamadım, sonra bir daha baktım ki, gerçekte Leyla kardeşinin sikini gözəlcə emiyordu. Eldar'ın sikini ağzına sokup çıkardıkça her ikisi de söyleniyor ve bu ses odaya yayılıyordu. Az sonra tahrik olduğumu hissettim ve içimde öfke artık yumuşamaya, aşka dönüşmeye başladı ve bu sahneye artık kızkınlığım geçti ve sahneyi izlemeye başladım.

Eldar”ın siki emildikcə bağırmalar, "AHHHH, Ohhhh"lar artırdı. Bu tür sevgi bağırması balalarımda ilkti ve ne yapacağımı tam olarak bilmiyordum.  Artık sesim çıkmasın diye sesimi yuttum. Oğlum ve kızım birlikte hamamda ve sevişiyorlar. Odama gittim. Kalbim hızlı hızlı atıyordu. Öfkelenmiştim. Hayır, hayır, öfke değil bu, sadece tahrik olmuştum. Bu duyduğum seslerden ve ne yapacağımı düşünmekten tahrik olmuştum.  Artık hiçbir şey düşünmüyordum, bu yüzden hislerime göre hareket etme kararı verdim. Elbiselerimi çıkarıp yatağın üstüne attım ve çıplak olarak banyonun olduğu koridora doğru yürüdüm. Duş hala açıktı. Dikkatle köşeden izlemeye başladım. İçeriden sesler ve haz iniltileri geliyordu.

İçeri girdim ve banyonun kapısını açtım. Baktım ki, Eldar ayakta kardeşi Leylanı domaltıp, götündən sikir. Bu artık benim için şoktu. Çünkü Eldar henüz yeni genç olmuştu ve onun göttən sikməsi doğrusu beni şaşırttı, hem de ablasının götünü. Leyla ve Eldar inliyordu benim kapıyı açıp içeri girmemi bile duymadılar.  İçeri girdikten sonra öksüren gibi oldum, hemen her ikisi dönüp beni görünce, korktu, irkildiler. Eldar sikini Leylanın götündən çıkarıp çabuk eliyle sikini kapattı. Ama siki sertləşdiyi için elinin arasından görünüyordu. Eldar'ın durmuş sikini görünce çok tahrik oldum.

Artık oğlum çocuk değildi, siki yeterince büyümüştü ve ablasını göttən sikəcək kadar vardı. Ama beni görünce çok utanmıştı. Gözlerini saklıyordu benden. Leyla isə korkudan bir köşeye büzülüp kalmıştı ve ne olacağını bekliyordu. Birdenbire her iki cocuğum başını kaldırıp bana bakınca annelerinin da tamamen çıplak olduğunu gördüler. Özellikle de Eldar göğüslerimin ucunun nasıl kabarık durduğunu görünce annesinin de tahrik olduğnu anlamıştı.  Eldar korkuyla “anne” deyince, "Ne sandın, "gülümseyerek devam ettim", yoksa başka birinimi bekliyordunuz? ". Heyecanla "Hayır anne", dedi.

Güldüm, "birini beklemiyorsanız, o kapıyı niye kapatmadınız?" diye sordum, ama bunu gülümseyerek dedim. "Hamamda ne yapacaktın ki, anne? " diye fısıldayarak sordu Leyla,  Başımı sallayarak "evet, yer açın bana da, umarım biraz sıcak su ve biraz da sertleşmiş sik bana da esirgemezsiniz" dedim.

Cocuqlar bunu duyunca yüzlerinin ifadesi değişti birden bire tüm korku gitti ve yerini yeni o sımsıcak anlar tuttu.  İkisinin de gözleri şaşkınlıkla bakıyordu ve birlikte "sen buna əminmisin anne? " diye sordular.  Cevap olarak Eldar'ın sikini tutup sıvamağa başladım, artık onun siki tekrar sertleşmişti ve her an sevgili annesinin ağzına girmeye hazırdı. Bu arada Leyla çabuk duşu eline aldı ve suyu üzerime akıtmaya, Eldar da sabunu alıp sırtımı sabunlamaya başladı. Leyla ise eline sabun alıp aşağıları sabunladı. Sabun köpükleri duygularımı coştururken, artık amcığım sulanmaya başlamıştı. Leyla amcığımı iyice sabunladı sonra suyu amcığıma tutarak annesinin amını iyice yıkadı ve basınçlı suyu amımın içine atmaya başladı. Artık haz istiyordum ki, birden Leyla aşağı eğilerek annesinin amcığını ağzına alıp yalamaya başladı. Amcığımın dudaklarından kalçamın arasına kadar yalamakla beni tahrik ediyordu. Diğer eli de biraz sabun köpüğü ile birlikte yukarılara kaymış, göğsümü benziyor, meme uçlarını parmaklarıyla eziyordu.

Eldar da arkamdan amcığımı elliyor, ablasına yardım ediyordu ki, annesi çok haz yaşasın. Çünkü annelerini çok severlerdi ve bela bir fırsat geçmişken onu kaçırmak istemiyorlardı. Sabunu götürüb evladımın sikini sabunlamaya başladım. Gözəlcə sikini sabunlayıp dizlerimin üzerinde önüne oturdum. Duşu alıp sertleşmiş sikini iyice yıkadım, sonra ağzımı açıp, evladımın sikini gırtlağıma kadar ağzıma attım ve emmeye başladım. Offff anne offff, sen ne güzel emiyorsun, hiç Leyla böyle eme bilmiyordu. Evladımın sikini elimde sıvayaraq sikinin kafasını dilimle çevreler çekiyor, çektikçe de Leylaya bakmasını ve nasıl yaptığımı öğrenmesini diyordum. Eldar'ın ahhhh ohhhhları hamamı almıştı, ama kızım da bundan tahrik olmuştu ve inliyordu içten. Artık Eldar annesinin ağzını sikməyə başlamıştı ve ağzıma vurdukça daşakları da çeneme değiyordu ve bu beni çok tahrik ediyordu. Leyla da dışarıda kalmamak için beni dombalt'arak arkadan amcığımı yalamaya başladı. Annesi kardeşinin sikini emerken, o da annesinin amcığını emmeye başladı. Çok tahrik olmuşdum, bir yanda sevgili oğlunun siki ağzımda, öbür yanda sevgili kızım amcığımı emiyordu.

Leylanın emmeleri artık anneni bir kere boşaltdı ve tüm amımın suları kızımın ağzına dökülmüştü. Ama yine de devam ediyordum Eldar'ın sikini emmeye, çünkü anne sevgisi oğlumu çıldırtıyordu. Bu arada Eldar fazla katlanamayarak spermalarini ağzıma dökmekle çok dehşet bir boşalma yaşadı. Eldar hemen özür diledi ki, "anne o kadar kendimi unuttum ki, ağzına kurtaracağımı unuttum, affet beni". Bense oğlumun bütün spermini yuttum ve sevgi suyunun bir damlasının bile yere düşmeyeceğini söyledim. Eldar bu sahneden çok iyi hal olmuştu.

Oğlum ve ben boşalma olsak da hala tam tahmin olmadım, hala bu sahnenin sıcaklığını hissediyordum. Leylaya dombal'masını istedim ve Eldara ablasını göttən sikməsini dedim. Leylanı dombalt'ıp götünü sabunlaydım ki, Eldar'ın siki rahat girsin. Bu arada kızkardeşini amından da sikdinmi diye sordum, “hayır” dedi Eldar. Çünkü bunu ancak sen izin verirsen edebilirim, çünkü ablam bakiredir dedi. Fakat leylanın bunu istediğini de söyledi. Peki balam, iyice sik ablanın götünü annen da baksın. Eldar sikini yavaşça Leylanın götünə kökledi ve düşürdü içine, Leyla bir ahhhh çekti ki, sanki yer gök titredi. Ve çok güzelsin güzel kardeşim benim diye inlemeye başladı. Ben anne olarak çok tahrik olmuşdum ve Eldar'ın sikinin kızımın götünə girip çıkmasını hem seyrediyor hem de yardım ediyordum ki, Leylanın hazzi çok olsun. Eldar ablasının götünə darbeler vurdukça Leyla bağırıyor ve hazdan çığlıq atıyordu. Ohhhhh anne ohhhhh, yandım, sen dünyanın en sevgili annesisin, buna sadece sen izin vere bilirsin. Bırak oğlun siksin benim götümü, götüm onundur, sik kardeşim ablanın götünü, sikkk dağıt, dibine kadar vur ki, iliğime işlesin.

Leylanın bu sözleri beni iyice tutkuya getiriyordu. Aşağı eğildim, Eldar ablasını göttən sikdikcə, bende kızımın ayaklarının arasına oturup amcığını yalamaya başladım. Leyla iyice çıldırdı hazdan, axxxx anne axxxx, sen ne güzel emir, kızını da öğret böyle güzel emmeyi, ben de seni amcığını emim. Eldar ablasının götünü hızla sikdikcə Leyla da ard arda boşalma oluyor ve tüm amının suyu benim ağzıma dökülüyordu. Çok hoş idi yavrunun şerbetini tatmak, hepsini yutuyordum.

Sonra yine seyretmeye başladım ve anladım ki, seyretmek de bir güzellik. Çünkü seyrederken çok tahrik olduğumu hissettim ve bu beni çok çıldırtdı. Bir hayli seyredip, içimde yandıktan sonra Eldar'ın sikini Leylanın götündən çıkarıp yıkadım, sonra kızımın ağzına sokup emmesini ve çocuğumun ablasının ağzına kurtarmasını istedim. Az sonra Eldar patladı ablasının ağzında, tüm sperm Leylanın dudaklarından aşağı çenesine doğru akmaya başladı, ben bu sahneden etkilendim ve çocuğumun spermini kızımın dudaklarında yalamaya başladım.

Bu ailəiçi sevişme sahnesinden herkes güzel nasibini almış ve etkilenmişti. Gerçi herkes boşalma olmuştu, fakat yine de herkesin gözlerinde sevgi ışığı yanıyordu. Yine istiyorlardı.

Fakat bu kadar yeter dedim cocuqlar, şimdi ablanız dersten, babanız ise yemeğe geleceğini söyledim. Böyle bir gafleti sahne ile karşılaşmalarını istemiyorum. Sonra ben onlarla konuşurum ve bizi anlayacaklarını düşünüyorum. Böyle olursa, bundan sonra hiçbir şey gizli değil, hep birlikte ailəiçi bir sevişme yaşayacağımızı söyledim. Cocuqlar çok sevindiler. Her ikisi de bana "anne çok süpersin ama, söylediler. Ben de "ama babanız daha sevgilidir ve çoklu fantazileri var, o razı olsa, sizi çok sürprizler bekliyor cocuqlar" dedim. Sonra hepimiz suyun altına girdik, yıkandık ve bir birimizi sevgiyle kuruladık, öpüştük ve odaya geçtik.

Eve erken geldim diye sizi bu tür uygunsuz durumda tuttum. Ama geçti ve sizin bu hareketiniz ailemize yeni bir neşe getirdi. "Əğer planladığınız başqa bir şeyler varsa, bundan sonra edebilirsiniz" diye onları rahatlattım. Ama ailəcə hepimiz bir yerde daha güzel şeyler yaşayabilirler, dedim.

Bu sevgide "hep bir kişi için, bir kişi de herkes için" olmalıdır, diye bildirdim. Cocuqlar da "Senle daha güzel oldu anne", hiç böyle düşünmezdik. Onun için sen ne dersen biz ona razıyız.  Bu arada Leyla da annesine "çok hoş bir amcığın var anne" diye itiraf etti.  Eldar da annesinin amcığının güzel olduğunu ve onu sevdiğini söyledi ve "amını çok qoxlamaq isterim anne" diye ekledi. Ben de "sağ olun yavrularım, ama oğlum, irəlidə annenin amını duyacaksın ve ondan çok hezler alacaksın" dedim. "Çok isterem anne" dedi Eldar.  Bu sırada kapı vuruldu, gelen Laleydi.

Devamı Yakında Takipte Kalın...

0 yorum:

Yorum Gönder