Enişteyi İrana Şutlayıp Kuzenim Olan Karısını Siktim



ben ahmet mardin midyatlıyım sizlere bügün yaptıgım büyük orospu çoçuklugunun videosunu sunucam insan kendine orospu çoçugu dermi hak ettiyse der ve ben bunu hak ettim çünkü eniştem bizim köylü uzaktan akraba karısıda amcamın kızı enişte benim şirkette tır söförü uluslararası taşımacılık yapıyoruz amcamın kızı melda çok uzun süredir bana yanıyordu lakin evli diye akrabayız diye siklemiyordum lakin ne olduysa bir gün kan beynim yerine sikime gitti olanlar oldu amcamın kızını çatır çatır siktim gariban eniştemi altı üstü cebine 1300 tl para kalcak diye kanına girip irana yolladım üstünede karısını siktim kendimi tam bir orospu çoçugu gibi hissediyorum siktikten sonra bu kadar vicdan azabı duycagımı bilseydim kesinlikle sikmezdim içim bir türlü huzur bulmadı sikerken lg g3 telefonumla bu anları videoya çektim bunları sizlerle paylaşarak biraz içimi rahatlatmak istedim bana ne deseniz haklısınız vicdanım hiç rahat vermiyor ben bu ızdıraptan nasıl kurtulucam bilmiyorum

turbobit
http://turbobit.net/lyjkzl5s1aqy.html

0 yorum:

Yorum Gönder